Een maand rondreizen in Cambodja - Reisverslagen van Leonie de Jong - WaarBenJij.nu Een maand rondreizen in Cambodja - Reisverslagen van Leonie de Jong - WaarBenJij.nu
Een maand rondreizen in Cambodja

Na mijn afstudeerverslag voor de eerste feedbackronde te hebben opgestuurd, staat het rondreizen op de planning. Een maand lang met Rosella door Cambodja. Ik ben benieuwd naar wat ons allemaal te wachten staat!

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2015

Dag Cambodja

29 April 2015

We moeten al bijna naar huis..

18 April 2015

Wat een avontuur!
Leonie

Totaal zal ik 3 maanden in Cambodja verblijven. 2 maanden zal ik werkzaam zijn op een project voor mijn afstuderen voor de opleiding HBO Ecologische Pedagogiek. Vervolgens komt Rosella naar Siem Reap om nog een kleine maand samen te reizen door Cambodja. Veel leesplezier!

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4578

Voorgaande reizen:

08 April 2015 - 07 Mei 2015

Een maand rondreizen in Cambodja

15 Februari 2015 - 10 April 2015

2 maanden werkzaam bij Honour Village

Landen bezocht: