2 maanden werkzaam bij Honour Village - Reisverslagen van Leonie de Jong - WaarBenJij.nu 2 maanden werkzaam bij Honour Village - Reisverslagen van Leonie de Jong - WaarBenJij.nu

2 maanden werkzaam bij Honour Village

Ik ben door de organisatie PURE! gekoppeld aan het project genaamd Honour Village. Ten eerste zal ik voor mijn afstuderen een product ontwikkelen. Voor de leerkrachten van Honour Village zal ik een handleiding ontwikkelen met activiteiten, met als doel de kinderen de vaardigheid samenwerken te leren. Daarnaast zal ik Engelse les geven aan de kinderen in de leeftijd van 4 jaar t/m 6 jaar.

Recente Reisverslagen:

08 April 2015

Het eerste deel van mijn avontuur is voorbij..

23 Maart 2015

De tijd vliegt!

04 Maart 2015

Eerste ervaringen op mijn project

24 Februari 2015

De introductiedagen

17 Februari 2015

Aangekomen in Cambodja
Leonie

Totaal zal ik 3 maanden in Cambodja verblijven. 2 maanden zal ik werkzaam zijn op een project voor mijn afstuderen voor de opleiding HBO Ecologische Pedagogiek. Vervolgens komt Rosella naar Siem Reap om nog een kleine maand samen te reizen door Cambodja. Veel leesplezier!

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4576

Voorgaande reizen:

08 April 2015 - 07 Mei 2015

Een maand rondreizen in Cambodja

15 Februari 2015 - 10 April 2015

2 maanden werkzaam bij Honour Village

Landen bezocht: